In mijn levering zitten gebroken tegels. Wat nu?

Zelfs met de grootste kwaliteitszorg die we aan uw bestelling geven kan het gebeuren dat we gebroken tegels niet opmerken bij het klaarmaken van uw order. Ook tijdens het transport van ons magazijn tot uw leveringsadres kan er iets mis gaan. Ondanks onze gedreven kwaliteitscontrole is het toch steeds mogelijk dat u beschadigde of gebroken tegels ontvangt.

Een klein aantal, tot 5%, is normaal te noemen en is berekend bij de courante 10% snijverlies & reserve. Deze 5% komt niet in aanmerking voor de breukgarantie, deze stukken gebruikt u als snijstukken. (1 op 20 tegels)

Indien nodig wisselen we, als service naar onze klanten, hoeveelheden die boven de normale 5% gebroken zijn kosteloos om.  Voor vervangende goederen zijn de verzendkosten voor rekening van de klant.

Een breukdossier kan u enkel en alleen doorgeven via onderstaand formulier tot 48 uur na afhaling of levering.

Bewaar alvast de gebroken tegels in de originele verpakking. Van zodra uw breukdossier bij ons verwerkt is, ontvangt u van ons het verdere stappenplan.

Breuk melden

We behandelen uw vraag zo snel mogelijk.

Aanduiding van verplicht veld

Een onbeperkt aantal bestanden kan naar dit veld worden geupload. 10 MB limiet. Toegestane types: gif, jpg, png, bmp, eps, tif, pdf.

CAPTCHA