In mijn levering zitten gebroken tegels. Wat nu?
Ondanks onze gedreven kwaliteitscontrole is het toch steeds mogelijk dat u beschadigde of gebroken tegels ontvangt.
Een klein procentueel aantal breuktegels, tot 5%, is normaal te noemen en is berekend bij de courante 10% snijverlies & reserve. Deze 5% breuk komt niet in aanmerking voor de breukgarantie, deze stukken gebruikt u als snijstukken. (1 op 20 tegels)
Indien nodig wisselen we, als service naar onze klanten, hoeveelheden die boven de normale 5% gebroken zijn kosteloos om. Voor vervangende goederen zijn de verzendkosten voor rekening van de klant.
Breukmelding en garantie:
- Bij levering: bij levering van uw order kan u gebruik maken van de breukgarantie. Breuk bij levering kan u enkel en alleen doorgeven via onderstaand formulier tot 48 uur na levering.
- Bij afhaling: bij afhaling van uw order dient u de tegels te controleren op eventuele gebreken en/of breuken en tekent u voor ontvangst in goede staat. Vanaf dat moment wordt geen breukgarantie gegeven en neemt u de tegels mee op eigen risico.
Bewaar alvast de gebroken tegels in de originele verpakking. Van zodra uw breukdossier bij ons verwerkt is, ontvangt u van ons het verdere stappenplan.
Breuk melden
We behandelen uw vraag zo snel mogelijk.