In mijn levering zitten gebroken tegels. Wat nu?
Zelfs met de grootste kwaliteitszorg die we aan uw bestelling geven kan het gebeuren dat we gebroken tegels niet opmerken bij het klaarmaken van uw order. Ook tijdens het transport van ons magazijn tot uw leveringsadres kan er iets mis gaan. Ondanks onze gedreven kwaliteitscontrole is het toch steeds mogelijk dat u beschadigde of gebroken tegels ontvangt.
Een klein aantal (tot 3%) bij afhaling of levering is normaal te noemen en is normaal berekend bij uw snijverlies-reserve of kunnen als snijstukken dienen. Deze 3% tegels worden niet omgeruild.
Indien nodig wisselen we, als service naar onze klanten, hoeveelheden die boven de normale 3% gebroken zijn kosteloos om. Een breukdossier kan u enkel doorgeven via onderstaand formulier tot 48 uur na afhaling of levering.
Bewaar alvast de gebroken tegels in de originele verpakking.
Van zodra uw breukdossier bij ons verwerkt is, ontvangt u van ons het verdere stappenplan.
Breuk melden
We behandelen uw vraag zo snel mogelijk. Opgelet, tijdens onze sluitingsdagen kan het langer duren.